15-06-2020
ΤΜΗΜΑ Δ2
ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ
ΓΛΩΣΣΑ,
ΤΕΥΧΟΣ – Β:
ΣΕΛ 63 , ΑΣΚ 2
ΣΕΛ 64 , ΑΣΚ: 3 , 4
ΣΕΛ 65, ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΣΕΛ 69, ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΣΚ: 4 , 5
, 6
ΣΕΛ 102, ΑΠΕΞΩ ΟΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ
ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟ
ΠΡΑΣΣΙΝΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ
ΣΕΛ
79, ΟΙ 15 ΛΕΞΕΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΑΣΣΙΝΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ
ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΛΩΣΣΑΣ- ΤΕΥΧΟΣ – Β:
ΣΕΛ: 7 , 8 ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΣΕΛ:11, 12 ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ :1,3,4
ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ : ΣΕΛ 96
-97 ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Γ ΤΕΥΧΟΣ
: ΣΕΛ 27 ΚΑΙ ΣΕΛ 29 : ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Δ ΤΕΥΧΟΣ: ΣΕΛ : 6-7 ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΒΙΒΛΙΟ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ: ΣΕΛ : 98 – 99, 101 - 102
ΤΜΗΜΑ Δ2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ
ΓΛΩΣΣΑ Β ΤΕΥΧΟΣ :
-ΣΕΛ 58 ΕΩΣ 60 – ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
-ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΟΙ ΠΡΑΣΣΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΕΛ 60 ΚΑΙ ΣΕΛ 72.
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΛΩΣΣΑΣ Β ΤΕΥΧΟΣ:
- ΑΣΚΗΣΕΙΣ 1 & 2 ΣΕΛ 7
ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ :
-ΣΕΛ 104 – 105 ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ:
-ΣΕΛ 6 ΕΩΣ 9 , ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
-ΣΕΛ 95 ΕΩΣ 97
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
-ΣΕΛ 36 ΕΩΣ 37 ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
ΑΣΚΗΣΗ :
ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ)
Η ΔΑΣΚΑΛΑ: ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ Δ2
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!
25-5-2020
18-5-2020
Δ2΄
4-5-2020
9-4-2020
7-4-2020
3-4-2020
Καλημέρα παιδιά!
Σας στέλνω ασκήσεις στα ουσιαστικά.Μπορείτε να κάνετε αυτοδιόρθωση από το φυλλάδιο της γραμματικής σας. Καλό Σαββατοκύριακο!
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Να κλίνεις τα ουσιαστικά:
Ο έφορος ,ο πελάτης, ο βουλευτής, ο οδηγός.
Η επαρχία, η κίνηση, η ομάδα, η έφοδος.
Το βήμα, το κράτος, το καλώδιο, το νησί.
Α)Όταν τελειώσεις φτιάξε προτάσεις με τρία ουσιαστικά της επιλογής σου.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Β)Να βρεις λέξεις της ίδιας οικογένειας με τα ουσιαστικά:
Ο δήμος_____________________________________________
Η τάξη_______________________________________________
Το άθλημα____________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
31-3-2020
Καλημέρα παιδιά!
Σήμερα θα θυμηθούμε τις αντωνυμίες.Πριν ξεκινήσετε διαβάστε τα είδη των αντωνυμιών που έχουμε μάθει.Καλή εξάσκηση!
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ 31/3/20
1.Ν΄αντικαταστήσεις τις υπογραμμισμένες φράσεις με την κατάλληλη προσωπική αντωνυμία:
α) Η δασκάλα γράφει στον πίνακα.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
β) Οι γονείς μου κοιμούνται.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
γ) Η Στεφανία και η Σόνια πηγαίνουν στη θάλασσα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
δ) Εγώ και η αδελφή μου δε μοιάζουμε καθόλου.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ε) Τα γατάκια άρχισαν να τρέχουν δεξιά και αριστερά.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
στ) Εσύ κι ο Τάκης πότε θα παντρευτείτε;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Να υπογραμμίσεις τους αδύνατους τύπους της προσωπικής αντωνυμίας:
α) Τον πλησίασε αργά με τα χέρια τεντωμένα.
β) Ο πατέρας πήρε το παιδί και το μετέφερε στο νοσοκομείο.
γ) Ο κόσμος την έσπρωχνε και τη σκουντούσε τόσο δυνατά, που έχασε την ισορροπία της.
δ) Του έδειξε το δερμάτινο αντικείμενο, κι εκείνος το περιεργάστηκε προσεκτικά.
ε) Οι φρουροί τον άφησαν να μπει, αλλά εμένα με εμπόδισαν.
στ) Θα μπορούσες να μου το είχες πει ότι δεν τον συμπαθείς.
ζ) «Θα σε βοηθήσω εγώ» του υποσχέθηκε η Δήμητρα.
η) Δε βρήκε τελικά τη δύναμη να την εγκαταλείψει.
3.Να συμπληρώσεις τα παρακάτω κενά με τον κατάλληλο τύπο της προσωπικής αντωνυμίας:
(σας ,με, της, τη, σου, σας, αυτή)
-______ ζητάει μια κοπέλα ,είπε η Νατάσα στο διευθυντή.
-______είπε τι ________ θέλει;
-Όχι, απάντησε______, ______ είπε απλώς ότι θέλει να _____
μιλήσει .
-Ωραία! Πέρασε _______ στο σαλόνι και ζήτησέ _____
τα στοιχεία της.
4. Να υπογραμμίσεις τις κτητικές αντωνυμίες στις παρακάτω φράσεις:
α) Ο αρχηγός τους άρχισε να τους μιλάει σε έντονο ύφος.
β) Ζήτησα χρήματα από τη μαμά μου, αλλά δε μου έδωσε.
γ) Τα μακριά σγουρά μαλλιά της, της δίνουν άλλον αέρα.
δ) Έσκυψε και του ψιθύρισε κάτι στο αυτί του.
ε) Εγώ σου είπα τι πρέπει να κάνεις, αλλά εσύ δεν ακούς.
5. Να συμπληρώσεις τα παρακάτω κενά με την κατάλληλη αυτοπαθή αντωνυμία;
α) Κοίτα λίγο ____________________, όχι συνέχεια τους άλλους.
β Είναι κύριος______________________.
γ) Εσείς κοιτάξτε________________________ και μην ασχολείστε με μας.
δ) Αντί να τα βάζουν ______________________,ρίχνουν ευθύνες στους άλλους.
ε) Με όλες αυτές τις ενέσεις που κάνει η Ευανθία, ταλαιπωρεί__________________.
27-3-2020
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 26/3/20
1.Να συλλαβίσεις:
ιχθυοτροφείο=
ευγένεια=
περιστροφή=
υποχθόνιος=
ασφαλής=
υδροβιότοπος=
εθνικός=
ορφανή=
2.Γράψε το ίδιο πρόσωπο της παθητικής φωνής:
δέσε-δέστε-
στεφάνωσε-στεφανώστε-
άλειψε-αλείψτε-
ρίξε-ρίξτε-
λογάριασε-λογαριάστε-
3.Να γράψεις τα αντίθετα των παρακάτω επιρρημάτων:
α) δεξιά----------------------------------
β)προσεκτικά---------------------------
γ)λίγο-------------------------------------
δ)ψηλά----------------------------------------
ε)ευχάριστα---------------------------------
στ)αργά--------------------------------------
ζ)έξω-------------------------------------------
η)ρηχά---------------------------------------
θ)δύσκολα----------------------------------
ι)ναι------------------------------------------
4.Γράψε τον ενεργητικό και παθητικό Υπερσυντέλικο των ρημάτων που ακολουθούν:
Κρύβω------- ---------------------------------------------------------------------------
δροσίζω--------------------------------------------------------------------------------
παίζω-----------------------------------------------------------------------------------
αλλάζω---------------------------------------------------------------------------------
απλώνω--------------------------------------------------------------------------------
5.Να γράψεις ποιοι είναι οι ήρωες του βιβλίου που διάβασες και να περιγράψεις το χαρακτήρα τους.( χρησιμοποίησε επίθετα).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 26/3/20
1.Να συλλαβίσεις:
ιχθυοτροφείο=
ευγένεια=
περιστροφή=
υποχθόνιος=
ασφαλής=
υδροβιότοπος=
εθνικός=
ορφανή=
2.Γράψε το ίδιο πρόσωπο της παθητικής φωνής:
δέσε-δέστε-
στεφάνωσε-στεφανώστε-
άλειψε-αλείψτε-
ρίξε-ρίξτε-
λογάριασε-λογαριάστε-
3.Να γράψεις τα αντίθετα των παρακάτω επιρρημάτων:
α) δεξιά----------------------------------
β)προσεκτικά---------------------------
γ)λίγο-------------------------------------
δ)ψηλά----------------------------------------
ε)ευχάριστα---------------------------------
στ)αργά--------------------------------------
ζ)έξω-------------------------------------------
η)ρηχά---------------------------------------
θ)δύσκολα----------------------------------
ι)ναι------------------------------------------
4.Γράψε τον ενεργητικό και παθητικό Υπερσυντέλικο των ρημάτων που ακολουθούν:
Κρύβω------- ---------------------------------------------------------------------------
δροσίζω--------------------------------------------------------------------------------
παίζω-----------------------------------------------------------------------------------
αλλάζω---------------------------------------------------------------------------------
απλώνω--------------------------------------------------------------------------------
5.Να γράψεις ποιοι είναι οι ήρωες του βιβλίου που διάβασες και να περιγράψεις το χαρακτήρα τους.( χρησιμοποίησε επίθετα).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23/3/20
Καλημέρα παιδιά!
Για σήμερα μερικές ασκησούλες για επανάληψη:
Να κάνετε χρονική και εγκλιτική αντικατάσταση στα ρήματα: κατασκευάζεις, χρησιμοποιήσατε.
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ: να διαβάσετε τα φυλλάδια με τα ρήματα από τη γραμματική σας και το ρήμα «ποιώ».
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΟΥΣ! Καλή επιτυχία!
...............................................................................................
20-3-2020
Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς
Πρέπει να γνωρίζω ότι:
- Στην πρόσθεση και στην αφαίρεση δεκαδικών αριθμών, όλοι οι αριθμοί πρέπει να έχουν τον ίδιο αριθμό δεκαδικών ψηφίων. Αν δεν συμβαίνει αυτό, προσθέτω στο τέλος τους μηδενικά.
- Για να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάθετα δεκαδικούς αριθμούς, γράφω τον ένα αριθμό κάτω από τον άλλο, προσέχοντας οι υποδιαστολές να είναι ακριβώς η μια κάτω από την άλλη. Βρίσκω το αποτέλεσμα ακριβώς όπως και στους ακέραιους και βάζω την υποδιαστολή ακριβώς κάτω από τις άλλες.
Άσκηση
Κάνε κάθετα τις παρακάτω προσθέσεις και αφαιρέσεις:
2,01 + 3,5 18,4 + 5,25 80 + 22,2
150 + 12,43 0,654 + 15,5 214,6 + 2,25
5,1 – 0,77 12 – 6,21 98 – 5,76
230,9 – 8,54 125 – 55,2 34 – 0,95
Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς
Πρέπει να γνωρίζω ότι:
- Στην πρόσθεση και στην αφαίρεση δεκαδικών αριθμών, όλοι οι αριθμοί πρέπει να έχουν τον ίδιο αριθμό δεκαδικών ψηφίων. Αν δεν συμβαίνει αυτό, προσθέτω στο τέλος τους μηδενικά.
- Για να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάθετα δεκαδικούς αριθμούς, γράφω τον ένα αριθμό κάτω από τον άλλο, προσέχοντας οι υποδιαστολές να είναι ακριβώς η μια κάτω από την άλλη. Βρίσκω το αποτέλεσμα ακριβώς όπως και στους ακέραιους και βάζω την υποδιαστολή ακριβώς κάτω από τις άλλες.
Άσκηση
Κάνε κάθετα τις παρακάτω προσθέσεις και αφαιρέσεις:
2,01 + 3,5 18,4 + 5,25 80 + 22,2
150 + 12,43 0,654 + 15,5 214,6 + 2,25
5,1 – 0,77 12 – 6,21 98 – 5,76
230,9 – 8,54 125 – 55,2 34 – 0,95
..................................................................................................................................................................
ΟΝΟΜΑ:……………………………………………………
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΙΓΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ 10,100.1000
1.Ο Ντάφυ έκανε ένα άλμα 2 μ. 8 δεκ 7 εκ και το άλμα του Ταζ ήταν 3μ. 5 δεκ. 2 εκ. .Ποιος νίκησε και πόσο μεγαλύτερο ήταν το άλμα του ;
ΛΥΣΗ
ΓΝΩΣΤΑ
| |
ΑΓΝΩΣΤΑ
|
ΑΠΑΝΤΗΣΗ………………………………………………………..
2.Ο Μίκυ έφτιαξε ένα κέικ και χρησιμοποίησε 2κ. 230 γραμμ. αλεύρι Η Μίνι θύμωσε γιατί έπρεπε σύμφωνα με τη συνταγή να χρησιμοποιήσει 560 γραμμ. λιγότερο . Πόσο αλεύρι έπρεπε τελικά να χρησιμοποιήσει ο Μίκυ;
ΛΥΣΗ
ΓΝΩΣΤΑ
| |
ΑΓΝΩΣΤΑ
|
ΑΠΑΝΤΗΣΗ………………………………………………………..
3.Κάνε οριζόντια τις πράξεις:
12 Χ 10=
123 : 10=
56 Χ 100=
67 : 100=
34 Χ 1000=
|
65 : 1000=
4 : 10=
7 : 1000=
23 : 100=
567 : 1000=
|
4.Κάνε τις πράξεις κάθετα:
- 12 μ 5 δεκ. 7 εκ. + 3 μ. 6 δεκ. 8 εκ. =
- 6 μ 4 εκ. 8 χιλ + 7 μ. 5 δεκ. 7 χιλ. =
- 45 μ 5 δεκ. 3 εκ. + 8 μ. 8 δεκ. 9 εκ .=
- 230 κ. 245 γραμμ. + 45 κ. 789 γραμμ. =
- 12 κ. 210 γραμμ. - 8 κ. 900 γραμμ. =
- 9 12 μ 5 δεκ. 7 εκ. - 3 μ. 2 δεκ. 8 εκ. =
- μ 4 δεκ. 2 εκ. - 2 μ. 6 δεκ. 8 εκ. =
- 26 μ. 6 εκ. – 12 μ. 9 εκ .=
- 8 μ. 4 δεκ. – 3 μ. 6 δεκ. 8 εκ. =
- 6 μ. 2 εκ. – 2 μ. 2 δεκ. 4 εκ 5 χιλ. =
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Οι εργασίες είναι και για τα δυο τμήματα Δ1 και Δ2
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ___________________________________________ ΗΜΕΡΜΗΝΙΑ: __/__/_______
(1) Παρατήρησε καλά και συνέχισε τα μοτίβα:
(α)
|
0,75
|
1
|
1,25
| |||
(β)
|
1,150
|
1,300
|
1,450
| |||
(γ)
|
3,317
|
3,520
|
3,723
|
(2) Συμπλήρωσε τα κατάλληλα βάρη στη ζυγαριά ώστε να συνεχίσει να ισορροπεί:
4.800 γρ. 1κ. 5 γρ. του τόνου
(3) Γράψε το δεκαδικό ανάπτυγμα των παρακάτω δεκαδικών αριθμών:
3,226 : 3 Χ 1 + 2 Χ 0,1 + ________________________________________________________
27,812 : 2 Χ 10 + 7 Χ___________________________________________________________
254,906 : 2 Χ 100 +____________________________________________________________
(4) Σύγκρινε τους αριθμούς και βάλε το κατάλληλο σύμβολο (<, =, >):
(α) 4,50 ___ 4,55 (β) 0,20 ___ 20 εκ. (γ) 25,025 ___ 25,02 (δ) 15 δεκ. ___ 1,5
(5) Κύκλωσε τους αριθμούς που βρίσκονται ανάμεσα στο 6,70 και στο 7,40:
6,69 7,18 7,41 7 74,0
(6) Συμπλήρωσε τα κενά: (12/100)
(α) 57 : _____ = 5,7 (β) 12 : _____ = 0,12 (γ) 1.087 : _____ = 1,087
(δ) 665 : 1.000 = _____ (ε) 9 : 10 = _____ (στ) 102 : 100 = _____
(7) Συμπλήρωσε τον παρακάτω πίνακα:
Συμμιγής
|
Δεκαδικός
|
Δεκαδικό κλάσμα
|
μ.
| ||
7,17 μ.
| ||
6 μ. 895 χιλ.
| ||
μ.
|
(8) Δυο φορτηγά μεταφέρουν πορτοκάλια. Το πρώτο φόρτωσε 6 τόνους και 800 κιλά και το δεύτερο 450 κιλά περισσότερα. Ποιο είναι το συνολικό βάρος των πορτοκαλιών;
Σκέψη – Λύση:
Απάντηση: ______________________________________________________________
(9) Κάνε κάθετα τις παρακάτω πράξεις σε μια άδεια κόλλα χαρτί:
Προσθέσεις: (α) 7 κ. 650 γρ. + 2κ. 590 γρ. (β) 4 ώρες 55 λεπτά + 1 ώρα 15 λεπτά
Αφαιρέσεις: (α) 8 μ. 5 εκ. - 68 εκ. (δ) 5€ 40λ. – 3€ 65λ.